hemma

hemma igen. skönaste känslan på länge! men har inte kunnat sova riktigt än...
de två första nätterna har ja somnat halv fem. den andra natten berodde kanske mest på att ja o emilia kollade på en massa bilder, från malaga och från våra otroligt roliga fester förr! :) jag,emilia,camilla o maggan mest faktiskt!
vilka bilder, vilka tider, det var kul! massa bowlingkort konstigt nog! haha!

Idag var det dags för pulka premiär! Jag,Emilia och Betty åkte till östnor och bjäkenhill för ett par åk!
herregud vad det gick! skrattade så magmusklerna jobbade som aldrig förr.. fruktansvärt roligt!! tog en del bilder också som emilia har än så länge. Det gick så långt att emilia började prata stjärtslapptaktik! hahaha- man ska inte åka i den högra rännan..blablabla... -

:)

på lördag blir det fest av något slag. hockey och bowling. el lite hockey och sen badtunna och tjejmiddag vad jag förstått. fest o wasa är iag spikat! och teamet emelie och emilia såklart.



jag älskar att vara hemma. var ute och sladdade lite med volvon idag och hälsade på maggan och kollade på en film.. haha som visade sig vara en spansk chickflick. men den var faktiskt bra! även om ja suckade när de kysstes.. underbart.

imorn ska jag försöka gå upp halv åtta och köra mamma till jobbet, lr ta maly och gå o hämta bilen sen..kanske. .nåt iaf!


framtiden är jäkligt oviss också.. tre månader kvar i gbg på jobbet iaf.. tro vad ja ska göra sen..men nu känns det som att det lutar åt sommar i gbg med nå schysst jobb, sen lite pengatjäning i norge till hösten, och sen lite resa.. sen lite mer jobb och sen plugg till ekonomigrej! låter rätt bra tycker jag.

nu måste jag sova. klockan får inte bli mer nu!

Kommentarer
Postat av: majsan

välkommen hem;) hoppas du har haft de bra och att du är lite brun iaf;) ska du hem nått i feb?ja kommer hem 2 helger..den 16e och sen tjejvaselördagen...

puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback