Lördagshockey!

En helt toppenmatch! iofs satt jag hela första och halv andra, sen puben med lars och göran! öl öl öl.
Riktigt skoj att se dom i arenan.  Skarvsladden gjorde ju också succé på tåget hem fick jag höra. toppen!

nu ligger ja hemma i soffan och är lagomt lite lullig än.
efter hockeyn drack jag o johan öl på diamond dogs, sen drog vi tll johan och han duschade. sen åt vi i närheten av honom, och drack en öl.. lr jag gick då över till vatten.. sen vagnen in till stan och jag skulle ut med josefina.. men jag kände att min säng skulle locka mer, så lite ramlösa och fanta senare så ligger jag här och lyssnar på norah jones-time after time. saknar allt som varit och det som aldrig kommer ske. men mår finfint ändå! massa annat bra kommer ändå att ske.

såg förresten idol-andreas på 7eleven .. skoj.. han var rätt snygg och kort.. :)

Cicci gick just och la sig och ajg har tvättat ansiktet och borstat tänderna.. suger på säng men sugen på nån mer.. hmm hmm. mysterie.. mysterie..

jaja nästa helg lutar det iaf åt sthlm och att träffa patrik och mamma o pappa! helge därpå potentiell utgång i gbg, och sen gäääävle! det ser jag mycket fram emot.

och så ser jag fram emot en spännande fortsättning på the love story. det är så menat att bli.. det vet du också ! och då blir jag glad! :)det vet du också..

Får se hur länge ja blir kva på jobbet också.. just nu känner jag mig inte ens välkommen faktiskt.. tänk att hon skulle lyckas svacka ner mig en gång till.. det du hanna.. men men. jag älskar mitt jobb och tycker då mycket om alla där. .

ska sätta låten på repeat nu och önska och längta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback