welcome to miami!!

da har det gatt annu ett par dar har i solen och west palm beach.. saknar alla mer o mer, tror det beror pa denna jakla situationen ocksa. vill hem till mina vettiga svenska underbara vanner! :)
haromdagen var vi i miami, pa miami beach till och med, det ar ju iaf lite frackt ! dock sag man ju inte ut som om man horde hemma dar. men men! skulle haft min andra halft med mig, vi hade passat dar! hehe. alla vi tre babes! ni vet ensam ar ingen o.. lr hur man nu menar!

btw maggan sa letade ja efter miami inc stallet, men utan resultat, annars hade ja fan gatt in och bokat en tid at dig! hehe.

tanker pa sa mycket jag ska skriva nar ja ligger pa stranden, men nu, nada..
jag vill vara i oslo nu.. med mina pinglor, mina allra finaste! ska ringa dom snart. innan det blir for sent!

oh har ar det sa mycket fjask att jag mar riktigt jakla illa!

men men vi har det bra har med fyllesvinet och illern! hehe. berattar sen..

skriver mer sen. gott nytt svenskt nyar! har ska vi enas om hos vem vi ska fira.. anna vagrar vara har eftersom gerritt ar har.. o vi vill helst vara har for att det ar bekvamast!

jaja bjabba bjabba bjabba! som goran skulle sagt!

attans, glomde kopa vykort idag ocksa.. men men. nasta resa kanske.. hehe!

puss o kram o nyp i stjarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback