Det känns bra nu!

Det finns något och någon som just nu håller det där lilla extra på topp hos mig.
det är liksom det där lilla extra jag behöver, den där spänningen. den där att prata om och bli nervös över. det behöver inte bli mer än det lilla pirret nu, för över det är jag så nöjd nu!

Jobbet går utmärkt. jag älskar mina kollegor! Lördagen var den roligaste hittills. jag, ingela och madde! vilka pinglor jag har i repan. Vi har ett mission i sommar också.. hemligt. men det inkluderar pirr och rodnad.!


Jag har slutat bita på naglarna. jag är stolt! jag har nu långa naglar! wei, jag är bäst,briliant och superb!

Idag har varit en så bra dag. Gick upp nio,duschade o gjorde mig klar, elva kom kusin camilla och isak(4) och agnes(6mån) och hämtade mig, dag för tomteland! Var riktigt kul där,Det är speciellt att se glädjen i ett barns ögon när den möter tomten på riktigt, isak hade gjort ordning önskelista åt tomten som han överlämnade. såå stolt!

Efter trippen till gesunda så bar det hemåt, gick på stan och åt bakpotatis med emilia och uppsalakompisen malin!
trevligt.

sen hem och vattna blommor och till andreas för en filmvisning i form av "irene huss"bra film. 
på något sätt föddes tanken att baka och vi letade reda på bra recept på rulltårta! så blev det och 30 min senare befann vi oss MED rulltårtan hos bettan o magnus på fika! moget tyckte vi och stoltserade med vårt bak.
Tog sen volvon på rastning och mötte upp emilia,malin och tomas som förtärde alkohol på tingsnäs på en filt. mysigt, men vissa är inte lediga:)

Åkte till kajen och parkerade och ringde stefan,mitt lammkött !haha. Vi löste väl kanske inte många kärleksproblem men däremot föddes fler o fler idéer gällande en redan bra plan! ja, komplicerat, kanske en dag så ses vi utanför krogen.planen och folket alltså.

Jaa, och nu ligger jag i lillebrors säng, han hade taktiksomnat i min säng framför tvn.men det gick ju bra, jag har inte uppdaterat bloggen sen mitt liv låg i botten. det är inte mycket bättre nu, men klara förbättringar har gjorts! jag är mer nöjd.

Måste förresten berätta om min o emilias sommarplan. plan o plan. våra mål. vi bestämde för kanske 2 v sen att i sommar ska vi- besöka björnparken, gå uppför gesundaberget,spela minigolf,paddla kanot.

förra veckan gjorde vi de tre första! Stolta besegrade vi berget, nöjda satt vi på toppen och njöt av utsikten, vad fantastiskt vackert vi bor!
björnparken var okej, men vi hade önskat lite mer action tror jag!160 kr för att se en varg på långt avstånd. och ok, vi såg massa bears . o tigrar, men ändå! ..

Ska försöka lägga upp kort här imorn. inte troligt men jag ska se..

Personalfest på lördag och trubadur på campingen-irländsk afton! paaarteeeei!
Fredag, grillning och ölning med brudarna!!

så ser min största festhelg ut i sommar! tipptopp.

Och rudi anländer till byn till helgen!! välkommen hem min stjärna.med de snygga boobiesarna!haha.

Jag ska fortsätta söka.. vem vet vad som sker..! jag är iaf glad. när det pirrar är det bra va?

Kram!

Kommentarer
Postat av: emma.

Jag har gratis inträde på tomteland heeela sommaren :D Haha XD

Mycket mer positiv läsning, det håller jag med om :)

Jag följer troligen med ut på lördag, ser fram emot det. Kanske tar med mig Anna igen :)

Du vet du, han den där niclas som följde med oss hem till dig, han hörde av sig igen på facebook.. och jag som har pojkvän och allt. snacka om att jag skämdes när jag fick lov att tala om det ><



Pusspuss

/Emma

Postat av: rudi..

haha.. de snygga boobisarna.. nu kommer alla tro att jag kommer hem med sillisar..

2008-07-08 @ 18:14:33
Postat av: Camilla

Puss :)

2008-07-09 @ 17:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback