Det skulle ju vara sol...

och just som jag skriver dt öser det ner ännu mer som en väldig påminnelse om att jag bara ska sluta anta saker..

Fan, det skulle vara sooool och öldrickarväder!!Vi skulle ha grillkväll och tipspromenad, men det är bara grått och iofs så har vi redan avstyrt grillningen pga,bangningar i truppen!
Men partylaget A.k.a Emelie & Emilia bangar aldrig om så sällan. Så vi har varsin rosévinsflaska på kylning idag och ska så snart hon slutat sammanstråla vid hennes castle och korka upp! wonderful.

Nu har hon slutat. härligt! jag är sugen. . som vanligt dessa helgkvällar!

så kanske det blir lite äventyr också, om vi får besök ikväll! vi håller tummarna! :) en natt hotell? haha!

Nu håller batteriet på att laddas ur i lillebrors dator.Ska se till att mor lägger på telefonen nu så det kan bli mat i huset!


Imorn är det paaaarteeei! wei !

Kommentarer
Postat av: AnnoOo~

trevlig helg gumman ;)

Postat av: annad

jag hoppas det blir besök och en natt på hotell=) hihi puss

2008-07-12 @ 00:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback