Framsteg

Det går bra på jobbet. jag trivs bra med damerna på jobbet, vi har kul och jag flirtar med tidningskillen! Idag blev ett genombrott i vår flirt, en lång konversation om midsommar! jag och eva har listat ut hans namn till och med. ;) Det är spännande. , men han vikarierar bara denna vecka för sin pappa så jag får väl lägga in en stöt på fargubben.

Började kl. sju imorse eftersom madde blev sjuk. är inte meningen att sommarpersonalen ska öppna på mornarna men jag fick rycka in och lära mig det. perfekt, då kan man vara till hands i sommar med det också! Gäller att vara speciell .

Kom hem vid tre och en stund senare kom mor innanför dörren och det blev dags för storstädning, så nu är allt rent och fint i mitt rum. Det är bara jag som behöver fräschas till nu inför sommaren, ska se om johanna kan klippa mig lite på fredag! får ivärsta fall skippa sillen innan dansen i hornberga och komma efter med lastbilen! :)

Jag är stolt över att kunna säga att jag nu slutat bita på naglarna också, det är faktiskt bland det största jag åstakommit på mina två decennier som jag. jag satsar på de snygga naglarna i sommar! grattis mig.

Jag och kompis var igår på friskis och svettis gympapass i bollhallen! Det var riktigt roligt, för koordinationen var verkligen sämst hos oss. Vi skrattade till en början men sen bara svettades vi till den rätt konstiga musiken.

så idag har jag träningsvärk efter armhävningarna och situpsen. Tur att man inte tränar varje dag...

Annars tror jag inte att jag har så mkt mer att berätta.

Jag är nöjd och glad över situationen jag har nu. Men jag tror inte jag klarat så värst länge om det inte vore för min kompis. Vi har bara varandra. lalala. ;)

Nu ska jag se vad mor har hittat på för mat till mina klyftpotatisar.

Kommentarer
Postat av: camilla

är det min johanna som ska klippa dig?

Postat av: AnnoOo~

vem e tidningskillen?? nån man vet?? ;) nyfiken hihih

2008-06-26 @ 21:15:49
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: emma.

hej, visste inte att du hade blogg ^^

Jo nog hade jag bilder på er, men det var ju när jag zoomade med VGA se de var ju mindre bra :D haha

Jag hade också skitroligt!! verkligen.

men varför grät du? :/



ha det bra! Pusspuss

mvh

Emma

2008-07-03 @ 13:54:16
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Emma.

Jag önskar jag kunde säga detsamma om nagelbitandet.

Jag klarar aldrig att sluta :O

Om det inte är så att jag kladdar på nagellack på naglarna för jämnan XD Haha :)

2008-07-05 @ 17:04:01
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback