Fredag!

Snart lördag. ska bara genomlida fredagen och lördag på jobbet. sen ööööl med emilia,calle och tomas iaf! fotboll och trevligt sällskap! härligt!

Tog en promenad med emilia ikväll och hittade en ny sommarfavorit. kom hem vid elva och har haft magproblem, skitmage.. meeen nu ligger jag och ska sova, börjar sju imorn, kl ringer om sex timmar!

blir bolagsbesök imorn och byte av kjol! på lördag blir det något av de lättare klädplaggen på kroppen.

hmm jaa annars då. lägenheten var liten och svårmöblerad vilket gör att jag kommer tacka nej, ska ringa imorgon till morastrand och berätta mitt beslut! känns helt rätt att säga nej .
väntar ist på ann-christins lägenhet i centrum som ja hoppas jag får snart ist!

Nu ska jag vila ett par timmar och fundera lite!


Ska jag behöva bli besviken igen? Det trodde jag inte..


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lisso

Hoppas du får lägenheten som du vill ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback