Sommar.

Jag har börjat jobba nu. Receptionen på mora parken. där ska jag stå i sommar och tjafsa med turister och checka in de på camping och hotell.. Det ska bli roligt, bara man kommer in i det och lär sig alla stugor osv.

Jag har haft en äcklig ovana hela livet, att bita på mina naglar.. Men nu har ja bestämt mig, jag ska sluta! jag ska ha snyggaste naglarna i den receptionen i sommar! ( längre än så sträcker jag mig inte, för emilia o camillas kommer ja aldrig klå.. )

Skulle ju bli lugna helger för mig nu, meeeen... fotboll på lördag och jag är ledig på söndag. så det blir party! öl o fotboll med kompis! klappat o klart!

Hm hm. jaa, annars då. jo, smsat lite med burken idag! hahaha. ska aldrig byta namn, mannen ska alltid få heta burken och ja hoppas ja får många sms, så ja får skratta lite åt mitt inskrivna namn på honom!

Jo just det! lägenheten på tuvan är min! om jag vill ha den!! jajjamen, emelie kanske ska flytta hemifrån;) ska och kolla på den imorn iaf, får se efter det hur det känns! men det hade ju faktiskt varit riktigt roligt i sommar!! ska fundera och planera ikväll när ja inte kan sova. ! wooo hoo!

har upptäckt sims på min mobil! skitskoj.

Imorgon är det introduktion på jobbet! Blir träff med alla sommarjobbare på campingen och så vidare. Får se om alla kommer..


Lillebror kom just hem fråb sthlm och det första han säger är- neeej fy emelie vad jag avskyr sthlm, jag ska aldrig, jaa jag menar aldrig mer åka dit, jag mår så dåligt där!! "
haha, som sin syster..

Nu börjar snart seinfeld och då ska ja ligga och mysa i sängen!
wei, största nyheten idag måste väl vara att ica maxi öppnade!


"skrivet onsdag"

Kommentarer
Postat av: majsan

ååå grattis till lägenheten;)



men hallå,ja ska fan bjuda hit lillebror ja så ska ja visa de fina delarna utav huvudstaden;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback