update.

Inatt har jag drömt så jag har blivit sårad och så ledsen, plus att jag redan kände mig ledsen när jag la mig.
Jag spenderade kvällen ensam hemma.. inte en enda av mina vänner hörde av sig för att höra om jag vill med! nej. Jag satt i fåtöljen och såg film efter film, tills mamma o pappa kom hem då la jag mig..

men jag var och hämtade min käraste granne som var ledsen och full. Tog hem henne till sin familj och bort från hennes idiot till kille. .
Blev en hel massa dramatik utanför mitt fönster inatt och krukor som krossade samt vaser som spred glas över hennes golv. Vilka patetiska puckon det finns alltså! så idag har vi varit förbannade grannarna ..

Jag känner mig så ensam på något sätt, men det känns också som att jag idag väljer det själv. jag gjorde inte et igår, men tack vare igår så väljer jag idag att vara ensam. jag har försökt men utan resultat, så jag är ensam.

Jag ska göra det värsta jag vet idag, det tråkigaste och mest irriterande jag vet ska jag göra idag. och jag har valt det själv. helt jävla idiotiskt. men jag måste.. jag har klagat så på detta att jag tror inte folk fattar vad jag ska dit o göra, inte jag heller.. det är endast de få hundralapparna som lockar och hoppet om att det idag och tre dagar framåt kan regna! jag hatar det jag ska göra!! men jag är tvungen.. jag tvingar mig inte ens, jag hade kunnat klara mig utan det..
jag kallsvettas bara jag tänker på det.. fy!


Jag ska fortsätta att inte svara i telfonen nu och ta cykeln till det förfärliga av allt..
jag hade hoppats att jag kunnat svara att jag var upptagen med annat. hade du varit hemma och mer tillgänglig hade jag varit hos dig nu, och sluppit mitt egna helvete på jorden.
ja det är väl inte så hemskt som det låter kanske, men det var de värsta tänkbara som kunnat hända mig nu iaf.

kompis! kom hem, med dig i stan är jag aldrig ensam! vi skulle aldrig supa till utan varann.. ;) puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback