denna mage..

man kan ju undra.. visade iaf inget på laktostestet! inget.. nada! jag är alltså inte laktosintolerant.. jag blir iofs väldigt lättad men vad är felet på min mage? vad gör jag fel..


två dagar kvar på jobbet. känns lite dåligt men mkt bra! .. kommer sakna alla grabbarna, det har varit riktigt roligt att träffa alla! bästa jobbet jag haft, samtidigt som ja, H du vet.. ! men som sagt det bästa överlag! absolut.

Var på gymmet idag, sprang på bandet, för det rullade in den ena snyggingen efter den andra genom dörren så jag avstod från att pumpa muskler idag !

johan var just här och vi hyrde " the heartbreak kid" och käkade varma mackor med dip. hehe. jag blev inte dålig.. inte så värst iaf camilla.. du får ringa om de detaljerna! tjo.

nu är det "girls of the playboy mansion" så det är dags för mer tjockisångest än vanligt..
men jag lyssnar ju på meatloaf- i will du anything for love. så jag har inte alls sjuk depression nu. no worries.
ni vet, min kille han ringer inte heller (mm just det, dr mcdreamy.. ).. och ja ni är med.. depression :)

Men jag har det bra! borde börja flytta också.. packa grejer, imorn måste jag ringa DHL så att jag kan få skicka hem alla grejer utom lite kläder att ha på mig i helgen.. Jag ska försöka kompromissa med fredrik om björckbo också..


Ska ta och ringa min kille nu! (hjälp, går detta till överdrift nu... ?!)

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback