det passar sig inte nu.

Att bli sjuk funkar inte med mina planer! jag ska ju träna varje dag denna vecka, för att sen ha en vilovecka.. :)
Vaknade med halsont med ignorerar som vanligt mina sympton. går inte att släppa lös riktigt, inte slappna av förrän jag kan vara sjuk ett tag..
:) later!

Ser fram emot helgen!! Bingolotto med maggan och säkert julle också , han kommer inte motstå vår tvkväll med bingo och melodifestival, haha.

Och jag blir så trött på män,karlar,pojkar,killar,gubbar! kära nån vilka problem vissa har.. kan inte allas flickvänner bara bli pytonormar och slingra sig iväg! gah. jag är en bitter kulla. jag är motsvarigheten till julle som är surmas. jag är numera surkulla...
Fan killar är ju värre än fruntimmer.. let it go! det finns så jäkla mkt fler fina fiskar i sjön.
här är en ! för du vet camilla det luktar fiiiisk! ;)borde det inte vara jäääklaigt bra då?

har just sett gossip girl och det är ju så bra! tänk om man kunde få hugg på såna fiskar..
jag får nog helt enkelt satsa på pimplingen på långfredagen i untorp.. verkar vara de som nappar. .

nu ska jag göra te med riven ingefära i och försöka bli frisk i halsen. .

Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Anonym

som Mik fan så gillar du nog mitt senaste inlägg på bloggen haha hoppas det inte förstör vår gemensamma kamp mot bella haha

Postat av: majsan

jag tror ja ska bli homosexuell ja...

2008-03-11 @ 21:51:16
Postat av: Camilla

Haha, ja de är fina minnen de!! Fisken ;) De va längesen nu.. Tiden går alldeles för fort..

2008-03-12 @ 18:54:57
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback