Det skakar och brakar..

Kom just hem från gymmet. Kör på så hårt att mina muskler just nu skakar loss! shaking like a saaalsa biatch!
Men det är skönt. det är jag och grabbarna som pumpar där. ja och tanterna också...

Så nu äter jag colanappar, det är inte ens gott och jag är inte sugen.. meeen i brist på annat man är sugen på så får amn ta till det som går och finns tillgängligt!

Annika, snart är jag hos er! ser fram emot ett riktigt mariekexfika!! hahahaha! kanske ett kort på gustav på bordet.. ? ;) back in the days min vän, baack in the days.
det var på konfirmationslägret vi hamnade i samma rum, ja med några fler också, men ingen var så såld på farmen-gustav som jag och min kära annika, lr mitt kakmonster som hon kom att kallas efter ett riktigt jäkla mumsande på mariekex vi så snällt blev bjudna på en söndag efter gudstjänst.. (?)
så efter strängt tvförbud på rummen ( logiskt eftersom det inte fanns en antennsladd i rummet) så blev de två kakmonstren galna och löpte amok i oxbergs gamla skola.. vi hittade en sladd och fick sen avnjuta några minuter med farmen-gustav! back in the days!

nu måste jag duscha..

haha jon din tok, min stråke... (?) hahaha! Det blir sistaminutentripp för oss i vår hoppas jag!! jäklar vad kul det hade varit! vi får se till att inte drabbas av ampris bara! men det är ju risken man får ta!

ja nej nu ska jag duscha, sen sova. jag är så trött. och duktig som tränade fastän ja var så trött.. och det är bannemig inte kul att träna ensam heller! meeen är man tuff som jag så! ;)


och så ska vi starta band! lr vi har väl nästan startat "the ampris" moahaha. puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej
Varför är det så viktigt att bli solbränd?
Hjälp till och påverka på min blogg..
delikatess.blogg.se

Tack!

Postat av: Anonym

Kul att du gar till gymmet gumman. Sjalv slavar jag dar nastan varje dag =) Beach 2008 here we come! Haha som man sager varje ar :P
Hoppas allt ar bra med dig!
Puss och Kram

2008-03-04 @ 21:35:24
URL: http://sofiahelgesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback