down.

Torsdag. En dag kvar på jobbet.. Trodde det bara skulle kännas skönt. men en vemodig känsla sköljde över mig idag..
och nu är jag ännu bittrare.. Ringde DHL för att boka transport för mina möbler.. fick först jag ringde prata med christian som var väldigt trevlig om vi jämför med andra gången.. ja det blev en andra gång för att min telefon la på samtalet! så då ringde jag och fick prata med jeanette! vilken otrevlig en.. jag ska uppskatta vikten på min last.. mm .. visst, jag sa att jag har inte en aning om hur mkt det väger. men det fick jag lov med. herregud, skriv att det ska hämtas en säng, byrå och litet vitrinskåp.. fasen, jag blev bitter för att hon hade en dålig dag.
nu så spelar jag meatloaf högt bredvid mig i högtalarna.

Och nu har jag sovit lite märkte jag..
ska borsta tänderna nu och göra mig klar för sängen , för ja är alldeles för trött för andra aktiviteter än sängaktiviteter, och nå sånt blir det ju inget av!

ska leta tågbiljett också. lr så kanske det blir en biljett från tradera.. senare problem.
har inget att åka hem till ändå just nu. skulle vara lite myskväll med min kille då! ;)

Så, nu kommer cicci vilken sekund som helst och då ska hon ha datorn, så jag går nu.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: sporttyckaren

om du saknar vårt bellahat så är det du välkommen in på min nya blogg
http://sporttyckaren.blogg.se

Jocke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback