Fredag hela veckan lång.

Igår var det äntligen dags för den efterlängtade afterworkdrinken på Heaven. Vi hade verkligen saknat det stället! Vårat kära hak!
Mötte upp Hanna och begav oss sen uppåt i hissen, köpte varsin drink. min älskade melooni och hanna nån jordgubbsdrink! Vi var helnöjda. Sen blev det Chickflick och en till drink. sen en varsin öl.. Men vi blev tillslut så hungriga av att se alla räkmackor king size dra förbi våra synfält så vi drog på mcdonalds och fyndade ist. riktigt god burgare!

Sen blev det ett annat hak, Simba.Till en början satt vi mest och spanade in bartendern , eftersom vi kom dit vid halv nio redan så var det rätt tomt på folk, men så snart det var tömt på matgäster så började housemusiken dunka i restaurangen.. mm housemusik camilla.. fy fan! men men, vi satt i baren och hade tjatat till oss raggae!

det dracks och dracks, och imorse vid sex var hanna uppe, pigg och kry.. ? hon började jobba klockan sju. jag hoppas verkligen det gick bra för dig honey!

Nyss blev det varma mackor med dipp i med johan! mums. så nu är magen nöjd också. imorn ska jag upp och träna tusan! :) efter vasaloppet såklart.


Hoppas min film laddas klart snart.. bästa filmen på länge- ps I love you!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan itne påstå att jag var kry, men jag ahde en rackans trevlig kväll :*

2008-03-03 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback