Glad Påsk.

Godkväll.
Idag har jag blivit snygg! färgade ögonbrynen och ögonfransarna och sen for jag till camilla collin och hämtade henne för att sen åka till willys och inhandla färg. sen klipptes det och snyggades till. så nu är jag fräschast i untorp., ;) 

Kom just hem efter en hektisk dag! :) mkt bolagsköp också! mumma. si di där.. haha!!
 
imorn blir det att hämta camilla vid nio och göra hennes ärenden, sen tandläkaren och så till momma i vattnäs och gosa lite med noomi och jacob, sen hem och packa fort som fan. och efter det till untorp och gosa mera med isak,viktor och agnes. mina små änglar. :)

sorry, nu är det seinfeld. jag ska gosa ner mig. .

puss.

Kommentarer
Postat av: jocke

Ska du inte göra som Bella och lägga upp bilder på produkterna och fota dig själv tillsammans med dom och när du är klar med det så spear du in det på film och lägger ut på youtube haha nej skämt åsido Glad påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback