Godmorgon!

"Godmorgon, är du riktigt vaken än?
Godmorgon, har du sett nå glatt i tidningen?"

Vilken god morgon. vaknade halv sju och ringde camilla som jag skulle. så vi vaknade båda av gott sällskap!
Sen duschen och nu har jag ätit frulle.
Nu ska jag snygga till mig och se till så att mina väskor har allt av de sjuhundraelva livsnödvändiga saker som jag behöver under mina tio dagar i mora och untorp.

usch nu blev jag trött.

Kl. 16.02 åker jag ifrån staden och mot mora! tjo. sju timmar på tåg.

Hej. ses i mora!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för väckningen. Morronen började trevligare än vanligt :) Ha så skoj i Mora nu så ses vi snart!! :D Puss Puss @->--

Postat av: Ciccililia

Saknar dig redan kullan!!! Det är jätteensamt här hemma!!! =( Snyft!

2008-03-14 @ 18:36:03
URL: http://ciccililia.blogg.se
Postat av: majsan

haha hörde du min morgonlåt eller?god morgon;)

2008-03-15 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback