Guds gåva till kvinnan.

kom till camilla igårkväll, hemfärden gick smärtfritt då min rudi är en duktig förare!
Sen blev det shopping av chips mm på kiwi. efter det hem och förtära detta. köpte även dessa underbara brownies som jag aldrig kommer kunna skiljas från..
vi somnade tillslut framför en film om horor, vi lärde oss iaf hur man för på en kondom med klass alltså! ;)

idag vaknade jag åtta, på med tvn och sen gosa lite med theo. sen kom camilla upp och hon bjöd på bacon,stekt pot och äggröra, mumma. efter det gjorde vi oss klara för att ta bilen till Rimi, absolut mitt nya hak när jag kommer och hälsar på. träffade stine, joakim och jaa.. guds gåva till kvinnan-jon! ok, bara 18 men wtf lammkött är ju det jag gillar. lr.. Så han är mitt nya mission! jon ska ha en bit av emelie.. moahaha.

hämtade sen emilia efter en promenad vid camillas jobb och efter otaliga meter med skoskav på både häl och lilltå. kul att träffa min kompis efter så lång tid!!
så vi begav oss till morgensrud(?) och handlade lite, lr emilia köpte snygg klänning och berries till drinkarna!

nu är vi hemma och gör oss snygga inför aftonen. stine kommer hit senare med tre el fyra killar..  mhmm.. tjejerna här gillar det.. ! hihi.


bussresan igår är egentligen nu ett avslutat kapitel, för det var inte en rolig resa.. lr själva resan gick bra, men jag fick ett sms som jag egentligen befarade att jag skulle få men mitt hopp hade ändå inte dött.. det har det nog nu iaf. så jag spelade min låt "love lift us up where we belong" ungefär tio gånger på raken.. fällde en tår, för det hade jag faktiskt rätt till.. det var "this years love" ska jag faktiskt säga er.. så jag hade all rätt att fälla en tår då. det var den enda sanna fjärilskänslan jag känt på mkt länge, det visste du också. men nu är det som det är och jag får acceptera och sen försöka le åt det, för dig.

nu sitter jag och väntar på att rudi ska välja outfit och sminka sig, för att sen hjälpa mig locka håret. . vi får hoppas det blir snyggt, jag tappar alltid förtroendet för lockar och mitt hår i samma mening, det har aldrig gått min väg. så nu hoppas jag på vackra lockar av min rudi, hon är duktig på det! det också.. :)

Det blir födelsedagskalas med tacos och drinkar här! finemang det. ska till och blanda lite "mens in december" något liknande iaf! gött med lite spriiiiit alltså! ;)

Heejdå.

och fasen mora ik! få in ett till mål, minst!!!


så. kompis.. SKÅL! ... MIK!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skåååål!!!

Postat av: Camilla

Jag försöker iaf :) Måste hitta festhumöret NU!!!! Blä. Men puss min vän, saknar dej.

2008-03-08 @ 18:08:37
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: majsan

fan de gick inte bra för mora idag och fy ja är trött på livet..känner att ja behöver en vändning nu!!jag är 20 år man ska inte jobba när man är 20 man ska leva livet!!!

2008-03-08 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback