oslo!!

Imorn åker jag till Oslo! woho. jag ser fram emot det. mysa och ha det bra.

Igår ringde jessica! vilken överraskning, vi har inte setts el pratat sen studenten! snart två år.. Den lilla blondinen är fortfarande lika otroligt go !

Och dagen idag har varit lika bra som resten av veckan, men idag har vi nog skrattat på riktigt mycket! jag är överraskad och jag älskar just nu mitt jobb! älskar, kan ni tänka er?! neej inte jag heller!

Jag hann med bolaget idag iaf, köpte på mig inför oslo.. för attans vad dyrt det är där!
och min kompis kommer!! woho. gullan,rudi och kompis. kan inte bli så mkt bättre. :)

imorse höll jag först på att bli påkörd, jag gick när det blev grön gubbe, sooom varje morgon, men idag kom en bil i full fart och fick veja undan och jag ryggade tillbaka! fy...

sen har jag faktiskt backat med en spårvagn idag! haha, jag satt och smålog för en äldre man kommenterade denna händelsen mycket högt när chauffören åkte framåt ist för att svänga i en korsning. så när chauffören kom bak i vår vagn och skulle backa så frågade han många gånger om han hade kört fel..  C. svarade inte. förstår honom.. vilken viktigpetter..
det var iaf en riktig upplevelse att backa med en vagn. :)

nu har jag smaskat i mig popcorn så jag mår bra nu!
ciccililia kommer snart.

Och jag är full i fan så det bara ryker om det. då kanske man inte kan tro att jag just nu sitter och nynnar ( ja nynnar var väl att ta i.. jag vrålsjunger.. ) med i "love lift us up where we belong"
haha, härligt emelie.


nu måste jag packa klart och lägga fram träningskläderna tills imorn.

"all we have is here and now...." lalallaa

ok. ciao bella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback