Sjuk.

Katastrof. denna vecka skulle jag verkligen köra järnet på gymmet inför kommande vecka. Men icke och jag är bitter för det, riktigt tråkigt! så nu är det sängvila som gäller.. mina körtlar sväller och jag känner mig mer och mer trött i huvudet. ser fram emot hemfärd nu, mor min såg då fram emot att ta hand om mig ! äntligen-sympati!!

inte långt till fredag nu, måste börja packa, men orken har verkligen inte räckt så långt.. känner knappt entusiasmen genom allt snor.

nu ska jag ta ett bad, får se vad det kan göra mig. Sen lär jag packa lite. och lägga ordning tvätten som cicci så snällt ska tvätta imornbitti.

nu ringer jag mamma, sympatikällan i mitt liv! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

är det "min-pappa-är-rik-ska-vi-kline"-mannen som smittat dig måntro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback