snö i stan.

Ja idag kom snön till stan. Det öste ner ett par minuter, sen haglade det.
Men ingen mer vinter än så. Och det gör inget. nu kan våren komma till stan. Jag åker ändå hem snart.

Ska fundera på Oslo i helgen också. Verkligen fundera. Måste se över denna skitekonomi!

Och jag tror nästan vi har varit kompisar idag.. ni vet jag och hon.. konstig känsla!

cicci kom hem just och ska ut och gå.. jag funderar på att hänga på, även om ja sminkat av mig och gjort mig sängklar.
borde sova. dricka lite ProViva och så vila ögonen. bara det inte är brothers and sisters idag.. . aaah.. hmm.

Ser sååå fram emot nästa fredag! homecoming! det blir super. sova i min säng.. där lillebror spenderade förra helgen med en tjej... hmm..
men bara att få stiga av stationen och krama om min mamma ska bli mysigt.
utgång på lördagen säger du maggan.. jaa varför inte! var evigheter sen jag var ut i mora.. två månader iaf! :)

och en eloge till Terje som tog sig igenom halva vasaloppet iaf! hahaha. Terje, vilken stjärna.

Jag och Rudi ska satsa på tjejvasan nästa år! målet är spurtpris hökberg! haha! och under två timmar. . vi ska seeda oss upp till första led!
Så jäklar, vi behöver frivilliga till våra tjugosju vätskekontroller! haha!


nu ska ja suga i mig proviva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hejja traningen, och kul ar det =)
Jag blir har till i Maj. Da kommer jag hem en liten svang. For sen blir det Linkoping med min babe. Ska ju borja plugga till hosten :)
Ok sa du blir en liten morabo igen. Planerar du att stanna da?
Puss och Kram

Postat av: camilla

hahahaa.. gör det något om fredrik har haft dambesök i sängen din?? hur många gånger har inte du haft herrbesök i hans?? hihihihi

2008-03-05 @ 21:21:48
URL: http://rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback