surprise!

jag är glad att jag inte beblandade mig mer med dig ändå! men glad ändå för dig. jag hade inte velat vara henne.
så tjo, grattis.

Sådär, över och förbi. ett avslutat kapitel. ett nytt för dig!

Gårdagen var riktigt trevlig. åkte ut till maggan i östnor där brudarna höll till, åsa och anna.
de drack vin och partade på. vissa blev braaa på kanelen! :)
maggan plockade fram lite toys och jag fick massage av åsa, är tydligen sne i ryggen.. jaja ! synd om mig.. inte. .
sen kom bettan och magnus förbi, och en i sällskapet var riktigt på lyset. slutade med att magnus fick tag på ett "kärlekspiller" som innebar ökad sexuell lust i 36 timmar.. grattis bettan!

körde in till lilla krogen sen och jag följde med in och dansade nykter! (wtf) men det var roligt! röjde runt bland thai-thai och deras gamla gubbar! vi var bäst!

vid ett skulle maggan åka.. körde henne och så tog jag min sedvanliga tur till kajen och slog på min "lugna favoriter"skiva och slappnade av lite. gamla minnen kom tillbaka.. 


idag vaknade jag halv nio och vårsolen sken utanför mitt fönster! men jag sov två timmar till. svarade först på sms från julle som frågade vad jag skulle göra idag.. fick det kl. sex... hm . skulle ha följt till dalen tyckte han.
jag och pappsen var och handlade och sen for jag och körde hem fröken M. sen till jon! äntligen, det var längesen. 
julle ringde så jag for dit och åt lunch och soffade lite. somnade lite i soffan och sen sitter jag här hemma nu. väntar på att jon ska laga rosten och så ska vi se film sen! underbart att vara ledig imorn. jag förtjänar lite ledighet mitt i veckan! :)

Nu ska jag tracka min granne.! :)

hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: jocke

nu är fanskapet en jagad tjej haha
läs artiklen, jag blev alldeles till mig när dom skrev att dom driver ett ärende mot henne

http://www.e24.se/branscher/reklammedia/artikel_330005.e24

Postat av: jocke

du måste verkligen hata henne för till Orsa vill man inte ens skicka sin värsta fiende haha

2008-03-18 @ 14:50:14
URL: http://jocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback