Välkommen till en bra dag.

Sitter och lyssnar till Tommy nilssons gamla dänga" öppna din dörr" som jag hittade på majsans blogg. fin bit!

Idag har varit en bra dag. Jag har varit på riktigt lurigt humör och var riktigt full i fan! En härlig dag, en sån dag jag normalt brukar ha tillsammans med min kompis, bara var så tokig som vi är med varann. Dock var det ingen där som jag kunde få ut min livlighet med, så jag gick mest runt och log och skrattade åt alla sjuka historier a-laget berättade för varann under lunchen.

Kom sen hem rätt tidigt. men fastnade i telefonen ett bra tag med först mamma som var otroligt pratglad och sen med maggan i 1,5 tim. kom fram till otroligt hemska siffror, haha inte många kvar nu du...

Nu har jag bestämt mig för Oslo i helgen också, jag hoppas kompis kan komma och vara med också. annars blire mest bara jag och rudi! funkar ju finemangen det med!:D

Man får lära sig mkt bra i fråga olle.. 3 msk mens varje månad! vaa.. det känns då som 3 dl ibland.. herregud, behöver man ens skydd för den mångden alltså??

"come on in my house I give toy candy..." nu är det playboy mansion..

dags att borsta tänderna.
imorn är en ny dag, och med tanke på att denna blev så bra så kan vi ju bara tänka på hur morgondagen kommer bli.. Men vi får hålla tummarna.
inte långt kvar tills jag får åka hem nu heller!


och du vännen, Snart kommer jag och muntrar upp dig big time! mucho mucho.det kan du lita på. gym,middag,vin var det väl?

Kommentarer
Postat av: H

Hej min söta!
Jag blev nadslagen av denna fruktansvärda magsjuka så därav har jag itne return your calls men du kan väll höra av dig nrä du är tillbaka fårn Oslo.
Vill träffa dig innan du åker hem till Dalarna (duvet det där stället i Norrland där alla är släkt? haha).

Har du blitt vän med M, din chef? jag hoppas inte att det är henne du refererar till som din kompis. Så du inte tar med henne till Oslo menar jag.
Men det är ju inga konstigheter!
ha en skön helg! Puss

2008-03-08 @ 09:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback