Vasaloppet!

Goooodmorgon!!
I taktikens tecken så flyttade jag täcket till soffan inatt för att lätt kunna slå på tvn och större kraftansträngningar.
När starten gick ryste jag till och fällde en tår, jag vill bara vara hemma nu. .

Gjorde mig nyss frukost och sitter här och bara njuter och längtar hem otroligt. Ska snart poppa popcorn och luta mig tillbaka!

Jag får mest hålla tummarna för att jocke hinner i mål ett par minuter innan första tjejen. det blir spännande.

Så godmorgon och trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Inte för att vara elak men hur kan man längta till Mora ?? Älvdalen kan jag förstå men inte mora haha

Postat av: Annika

Åh jag kännner samma som dig vännen! Det kommer alltid vara något speciellt med vasaloppet, vart man än kommer att bo. Nu bränner det i munnen efter den goda tacograntängen (längtar dock efter att få smaka din) och en het salsa. Snart dags för vänner. KUL att du ringde idag gumman. Dels frös mina händer ihjäl och dels såg jag en snubbe som jag trodde kom med vårt xbox från lagningen, därför jag fick lov att sluta. Jag ringer dig imorgon :-) PUSS

2008-03-03 @ 19:24:03
URL: http://greeneyedlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback