Work out!

Kom hem ifrån gymmet från en timme sen, har pratat med maggan en timme. vi har mycket att prata om trots att vi nyss pratade! vi smider mest planer...
Jag längtar så mkt hem nu! ! så mkt! ! men jobbet går förvånansvärt bra , jag tror alla känner av att vi är inne på slutspurten nu. väldigt trevligt.

Sitter inlindad i en filt och ser på nätpedofilerna. tänk att det är vad man tror hederliga män som jobbar som soldater el lärare, präster eller ja you name it. det är skrämmande, vad man tror är "vanligt folk" är tydligen helpervade!
Gamla män som stöter på 13åringar, sjukt! gifta män till och med. herregud! vem går säker?
och de ljuger så, men jag kan bara inte låta bli att känna liiitite medkänsla med äcklena.. då är jag också rätt sjuk..

fy vad det var underbart att träna. sprang som uppvärmning 25 min. sen massa styrketräning. satsar nu hårt på beachen 08. Ska köra varje dag denna vecka, för sen blir det inte mycket rörelse på tio dagar.lr ja, lite rörelse kan man väl hoppas på.. ;) haha.

idag har jag städat lgh,en. såg dammtussar under bordet i hallen som solen sken på så jag kände att det var bannemig dags för det! Alltid lika skönt att städa! :)

På onsdag är det äntligen dags för laktostestet.. Lite läskigt med stick i fingret fem gånger.. men det ska bli skönt att få veta resultatet sen. annars blir det test för gluten. hahaha! jag tror jag har nån allvarlig sjukdom i kroppen som ibland vrider på glutenallergi och ibland laktos. för det är liksom ingen ordning.


Helgen ja..
Kom till rudi på fredagen och vi myste framför en film som ja faktiskt har berättat om.. :)
Emilia kom iaf på lördagen , jaa jag tror jag har berättat så långt också..
Iaf, utgången.
vi kan ju sammanfatta det som så att norskar tydligen inte har bra minne och kan inte riktigt ta en diskussion, och de kan fan ta betalt alltså!! Det är så sjukt dyrt i oslo att man verkligen blir avskräckt.. tråkigt som fan..

Vi hamnade på en karaokebar och jag och kompis anmälde oss för att sjunga- video killed the radio star. det hade ju säkert blivit kempegreit! men det tog hemskt lång tid så emilia o rudi gick, jag efter en stund senare eftersom det hade kommit upp i nåns huvud att han hade käresta hemma! braaaa gjort grabben!

men ett plus till årets raggningsreplik- "min pappa är rik, vill du hångla?"

Sen rockade vi loss som bara vi kan på Yatzi (mm de kan inte ens stava till yatzy!!) :)
sen missade vi nattbussen...o ja vet att rudi blir upprörd bara av att läsa ordet missa och nattbuss i samma mening..
blev taxi hem med en helt osympatisk chaufför.. vi var upprörda i baksätet över alla idioter vi träffat på. eller var det bara jag som träffade på och ni som fick skiten? haha. jaa jag är iaf inte snygg nog för att dissa?!  och emilia är för snygg för att hänga med mig o rudi, men det är ju så för oss fula människor rudi.. vi är inte lika bra som kompisen.. .;) nejdå vi är då heltjusiga hela högen, som hon sa min kloka- i vårt sällskap kan man inte annat än bli snygg ( kan tolkas hur man vill... men snygg blir man iaf! )

Jag måste säga att allt känns piss nu, men jag tror att jag o fröken M sänker varandra samtidigt som vi peppar och skrattar. Ser fram emot att umgås till helgen!! Vi ska segra över dessa karlar! :)
Det är ju antingen ingen som vill ha oss el för många. haha. ja okej, ingen som vill ha mig och flera som vill åt M. haha. sanningen kom fram..


Ska ta och borsta tänderna nu och försöka lämna nätpedofilerna!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback