Asspain

*100, fy vad det gör ont i mina baksida lår nedre rumpa..
Igår vad jag o M på gymmet och tränade.. gjorde en övning som garanterat skulle ge träningsvärk i just denna region. och duktig som jag är, var jag just ute 45 min och sprang och gick. nu smärtar det...
Meeen snäll som jag även är ställer jag nu upp och ska gå en promenad med rudi som just kommit hem från egypten!
så, jag har itne tid här mer. blir bara irriterad för detta inlägg kommer säkerligen också att raderas som det senaste jag skrev igår om min helg. Så därför kommer historien om helgen bara skrivas med ett ord nu.. - Kuuuul.

ooch eftersom man inte kan ladda upp bilder, iaf inte igår, så kommer väl denna inte heller synas....
  interna skämtet slog hårt i lördags! Kuuuul.


Nu går jag, än en gång. om jag kan.. 
sen lunch med mamma på gösta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Ha en bra dag.

Postat av: Kompis

Kuuuul!!
hahaha
Jag har försökt samma med helen men det går inte lika bra. väntar tills jag är tillbaka i ditt sällskap. Kuuuul!

2008-05-07 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback