Börjar det ordna upp sig?

Kan hända!
Jag känner mig iaf mer positiv nu än jag gjort på länge.
Fick ett erbjudande på lägenhet idag, på tuvan. 23 kvadrat med kokvrå.Ja det är inte mycket och det finns inte ens dusch.. hehe. men jag har momma ingrid nedanför mig och så jon såklart! :)
inflyttning första aug om jag får den. Så jag blir nog i mora ett tag till, men det gör inte mig något. Jag måste bara fixa mig ett heltidsjobb så är läget under kontroll ett tag. Vad skönt det hade varit!

Imorn ska jag först ut och gå långpromenad med margit,tova och maly. blir matsäck och kaffefika.
Sen hem och fixa potatissallad och dona lite inför min o camillas myskväll i rädbjörka. skönt att vara lite hemifrån iaf.
Det blir grillning el liknande och gott, lite el en del massa vin och spel! sällskapsspel och kortspel! Men såklart så är allt inte perfekt, för då hade vår älskade emilia varit med. men jag lovar att avvara en sån kväll till i sommar !
imorn får isf bli uppvärmning. även uppvärmning för helgen om det nu blir axi.. verkar lite segt, flera avhopp och måste margit gå på droger i helgen så blir det inget.. då flyttar vi den helgen!

måste även ringa mina kära gbgare och se hur det blir nästa helg! ojoj, en vecka kvar bara..

Två veckor kvar tills arbetet börjar också! blir spännande och se hur man klarar av det.. Tror jag iaf har lite fördel med tanke på att jag kan bokningsprogrammet sen tidigare! I hope. Hoppas mina blivande arbetskompisar är ett livat gäng!

Nu ska jag prata lite mer mor och lägga köttet i marinad inför imorgon. kanske göra potatissalladen nu också om jag orkar..
Måste ringa camilla, kankse vi får lite manligt sällskap ändå! ;)


Puss puss.

tack för samtalet igår kompis! dig behöver jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback