Die young!

Har de två bästa låtarna just nu på min nyss brända skiva!
En låt som jag bara inte kan sluta köra om och om igen.. sitter i bilen och gormar med i låten" I dont wanna be in love"
Känns som att det är så det får vara nu, jag vill inte vara kär. Man bara glömmer sina vänner och fastnar i ett träsk. Nej jag upprätthåller singelställningarna.. dock är jag ensam om det nu.. det börjar bli tråkigt. men what to do? I dont wanna be in love, I dont wanna be in love..

Det blir så att snart kommer ingen för att hälsa på utan det ska liggas inne i stugorna och juckas.

aaah. bitterfitta. jag har aldrig sagt att jag inte är det.

En annan låt handlar om att ingen kommer älska dig när du är gammal. så det är bäst att dö ung.. jaa varför inte? Ser ju inte ut som att kärleken kommer medan man är ung heller!

Tacka vet jag Rudi och Emilia, de håller sig singlar och är lojala vänner ! ;) Och såklart min annad, inga karlar där heller! haha.
Skitkärlek, är det nån som blir riktigt förbaskat glad över att bli lämnad som ensam singel?
Det är riktigt kul för mina vänners skull, absolut. Men sen måste man bli lite självisk också.. vem hör nu av sig? om man får välja, ska ja åka till älsklingen el till emelie?ööööh. " ja vill jucka"  preeecis! left alone, aaaall alone.

Nej jag ska äta lite never stop och bli tjockis! är jag redan ett steg ner på trappan så varför inte rulla ända ner..


Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaah tack så mycket! =D

Postat av: camilla

jag ska försöka fånga norrmannen jag.. hihi

2008-05-12 @ 20:08:26
Postat av: Emelie

Helt rätta tackter Emelie:) Det e ju så skönt att vara singel! Tråkigt med folk som kärar ner sig och glömmer sina kompisar, men men det kan hända den bästa. Hoppas allt e bra med dig!

2008-05-13 @ 15:26:37
URL: http://almostsingel.blogg.se/
Postat av: Anno0o

heeey Gry ;) dags att uppdatera lite nu tycker jag.. pusss

2008-05-14 @ 12:41:40
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback