en dröm.

Eftersom jag nu även är lite småsjuk och arbetslös så sover jag ganska mycket under dagarna, dock mellan de nu jobbiga och kallsvettiga promenaderna med hunden. och i mina drömmar har jag kommit fram till underliga slutsatser..
Jag drömde tex mitt på dagen idag att jag blev kär och tsm med en gammal granne som är heeela motsatsen till vad jag trodde var min drömkille. den här killen är yngre, ungefär lika lång som mig, rätt spinkig men visst helt ok trevlig. men absolut inget jag skulle falla för om jag varit vaken! så, drömde jag i tvärtom el är det så jag egentligen borde tänka?
It makes iaf no sence for me iaf.

jag drömde också att jag blev så arg på min mor för att hon ville att jag skulle bli som min kusin, hon är socionom, snygg, trevlig, tränar, snygg kille och bor inte hemma.. ;) jag tror nämnligen att det är så min mor vill ha mig.. och visst jag hade väl också velat ha det lite lättare, men sånt är livet!
drömde då att jag tog tag i mammas krage och skrek åt henne att jag visste allt att det var sådär hon ville ha mig, som henne!! och så sprang jag därifrån i lera, eftersom vi tydligen var i florida på nån konstig spelmansfestival.. jag sprang och sprang och kunde se i form av bakelser hur långt bakom mig min kusin var.. det var riktigt udda. lr kanske inte med tanke på mina kakbegär. så jag grät och grät, det skumma var att när jag vaknade så var jag bara så besviken på min mamma och tror verkligen att det är sant. typ. .


nu har jag grubblat ett tag.

Och tack själv holénskan för middagssällskapet! tur att vi fick i oss något!

Ska leta fram en film nu och mysa ner mig nånstans. trots att jag snyggat till mig så..

Kommentarer
Postat av: rudi

haha.. va grannen robert smångs eller? kan inte riktigt komma på nån annan.. nu börjar du ju snart jobba så då behöver du inte få ångest för vad mamma ska tycka iaf:) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback