förbluffande fakta.

Jag har idag köpt mig en ny telefon, jag tyckte jag var värd det med tanke på gamla telfonens kvalité..
Så det blev en sony ericson, , lila..

Telefonen!

Sen fick jag efter ett litet smsäventyr reda på jaa förbluffande fakta.. ! jag måste ha missat poängen med att 17åringar är så speciella och älskvärda! iaf med vissa åldersskillnader. jag blir iaf lättad över just det att min chans nu kanske ökade att kunna bräda denna fjolla. och samtidigt kankse inser att det kanske inte heller var något värt att satsa på om den lilla 17åringen hade mina kunskaper och ja, var som jag! bra..


Så jag är både upplyft och nedtryckt på samma gång! förbluffande och ja camilla, sinnessjukt!

Jag ska dra på mig bekväma kläder och cykla lite om jag hittar ett cykelsällskap!

Kriget har nog just börjat.











Var iaf upp till Rädbjörka i förrgår med camilla. Vi kom upp och hann inte långt innan vi öppnade varsin kyld "estrella" den smakade som den skulle i solskenet på trappen. Sedan riggade vi upp ett kubbspel och jag utklassade för att sen bli utklassad! jag hade nog inte riktigt flytet med mig over the hill..


Sen gjorde vi mat. bästa potatissalladen och gott kött med sallad.

Efter maten blev det ett par partin familjegeni, som jag faktiskt klassade ut camilla liiiiite i, iaf till en början. dock körde vi än bara barnfrågorna! efter några spel så begav vi oss ner mot ån och tog lite kort och kände lugnet i luften.

vi bekantade oss lite med ett par herrar som ville bli fotograferade och gick sen hem för att öppna vinet och fortsätta familjegeni med vuxenfrågorna.. detta parti tog dock ett par timmar längre, med naturliga orsaker så som att linda störde och ringde och att camilla blev fast i ett smsäventyr. sen kom linda och följde med stort intresse vårt genispel på vuxennivån. efter att jag säker vann igen så spelade också linda med.. men vi var överens om att barnfrågorna skulle fram igen. så blev det och jag fick trycka ner två fejkbrunetter till grunden i mina otroliga förbluffande kunskaper!jag är efter den kvällen oövervinnerlig och alldeles fantastisk.. på iaf familjegeni.

för vem vet inte vilken vietnamns huvudstad är? please tell me!



Jag ska fortsätta min jakt på cykelsällskapet nu.

ha en trevlig kväll och satsa på tjejerna i samma ålder!

kram från eviga bitterfittan.


Kommentarer
Postat av: Kompis

Fan sweety just den jag tänkte köpa! Nu måste jag ju hitta en ny, kan ju inte vara bästisar med likadan lila mobil. Visst vi kallas fjortisar av vissa men nån hejd får det ju vara! haha =)

Iaf. Nu har jag bara tre argetsdagar kvar på bajsfabriken. Om 6 dagar är jag hemma! Tjo!

jag saknar dig. så mycket.

2008-05-30 @ 02:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback