Gry och jag.

Japp, har fått andra personen som nu påstått att jag är lik gry forsell! Schysst, för hon är ju snygg!
Var anna lundh som mötte mig på stan och hävde ur sig det det första hon gjorde! :)

även hon som fick mig att uppdatera lite idag!

Jag har varit så slö idag! gick ut med maly åtta, hemma nio och så la jag mig i sängen och skulle bara se klart "desire" som är så jäkla bra.. kanske inte men det bästa som ja följer på mornarna! Sen blev jag bara kvar under täcket..

Har redan blivit lite sur på mina framtida arbetskompisar. lr ja, egentligen inte. men de var på hugget och bytte tider så att de är nöjda.. nu är jag sur och det blir en lugn midsommar.. vill vara ledig på kvällen midsommardagen! well well. det är ju så jag tänkt från början ..  men what about the party?! damn work. tacka vet jag att gå hemma varje dag och lukta illa...
och så är det ingen som kan hjälpa mig med vasastafetten heller, jag jobbar tidigt stafettdagen och dagen efter.. sällan! Det ska jag inte, det måste jag ändra så snart jag kan! Det är mitt mål denna sommar. jag ska springa vasastafetten, ser redan fram emot det. men främst till att komma iform och känna att 4 km är ingen sträcka, lätt som en plätt!

wei, jag behöver vätskekontroll varje 500 meter har jag tänkt. så anmälan till det kan ju tas i kommentaren! :)

Nu ringde maggan. på väg till säter.

sådär, hon ville bara säga hej.

Jag borde duscha och gå ut med hunden. lr ta en promenad nu innan och se ut som något fult och äckligt i håret. Det gör inget, who cares?

Ikväll blir det iaf ett träningspass i hemus med damerna i laget! kl 18 är det dags för lite motion, bara att dyka upp om någon vill kanske hänga på och see some reeeaal ass in movement! :)

nu blir det bara tjafsigt att skriva mer, så jag lägger ner tills jag kommer på något mer.

Kommentarer
Postat av: joakim engström

jaså du tycker det? Läget annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback