hahahaha

oj vad jag skrattade inatt.. helt ensam i sängen med en telefon i örat, en underhållning jag aldrig trodde jag skulle få höra live förr! ;)

Jag har fått höra massa skitsnack som lagt en grym grund till slagsmål., iaf en jäkla till konfrontering!
Jag hoppas du kan ta det tjejen!

Så här har jag fått mig beskriven med ett par få ord av en tjej som träffat mig fem minuter!
jag är rynkig- ser tydligen ut som 50 enligt denna kloka tjej.
jag är en riktigt bitch och man ska inte lita på mig! woho. fem minuter och hon får ut detta.. det är med rynkorna tycker jag är mest intressant! Ska bli kul att höra vad hon har att säga om detta! its war biiiatch! ;)
om hon ens är värd att se åt..


Idag är det bal här i mora och snön öser ner! det rent av kräksnöar, ska bli riktigt kul att se de som kämpat för att hitta en cab! well done. haha. det blir många kort och skratt. får se vem jag ska ner med, ska ringa grannen och höra om de ska ner en sväng.

Innan dess ska jag ner och se till min lilla granne som ska på balen.. har iofs skrattat totalt åt henne i telefonen nyss och hon blev osäker om hon ville att jag skulle komma ner egentligen.. men hon är ju min lilla skrutta så! :)

Adios.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon kanske inte ens är värd de?? Fast en konfrontation tycker jag att hon ska få, snacka skit är "okej" i viss mängd. Hon har gått över linjen. Burn the bitch! :) Puss lööve.

2008-05-17 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback