ironi!

Jag har just upplevt ironins obekväma sidor.

En person jag så länge undvikit kommer nu vara i min närhet ett tag. vilket känns skumt. men det är sånt som händer och jag ska inte känna mig obekväm för det har jag tänkt! Det är som det är och jag får allt ta det.
:)

Igår var jag chaufförska och körde lite. körde pers bil med turbo i, det var riktigt gött att glida runt i, el glida kankse är fel ord.. raceade!!

fan denna ironisituation gör mig mer o mer bekymrad. och det är fel tillfälle att få tankar nu, för jobbiga känslor i mitt tillstånd med lite feber och förkylning gör att jag bara svettas mer o mer.. attans! nej det ska inte få komma åt mig så lätt!

Jag ska ringa emilia nu..

Kommentarer
Postat av: camilla

Du ska se att det kommer gå bra det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback