Onsdag.

mitten på veckan. snart är det helg, som en vän till mig brukade säga i stort sett när som helst, helst måndagar ;)

cyklade till johan igår och såg desperate housewives med honom och malin, och åt yoghurt och smörgås med sören o rosemarie.
sen blev det en lakritspuck på statoil, inte som jag väntade mig men nu behöver jag inte prova mer!

idag har jag mer ont i låren.. jag ser ut som en vandrande pinne lätt sagt när jag går.. men ändå är jag tvungen att skämma bort hunden med mer promenader. borde ha gått redan, men nu blev jag lite lätt irri när jag loggade in på msn så jag fick lov att skriva lite.

lyssnar på en så bra låt också. imogen heap- hide and seek. tror jag det ska vara.
även bee movie soundtrack. here comes the sun! :) gladmusik.

Ser så fram emot lördag, körslaget och myskläder framför tvn. inget planerat, bara nyktra helger bra långt framåt.. iaf till sista helgen i maj då det blir tjejfest i axi!

Jag har inte försökt mig på att ha kuuuul med nån annan kompis, tror ingen fattar som du! :)

Ikväll är det greys igen. vad man blir fast. men greys är ju faktiskt det bästa!

Sun,sun, sun.. here it comes!

Funderar lite på att ta cykeln till orsa.. nej, måste på matekonomen och handla, mor har tvingat upp mig medan hon jobbar. woho.. nåt sånt..
får cykla imorn kanske. men tror inte hunden orkar. får ladda med godis och vatten... och nåt till hunden också ! . ;) kuuuuuuuul.

Jag måste ta tag i mitt kak och sås beroende, tror tyvärr det sinkar ner min träning! Jag ska skärpa mig...
förutom gurka med dipp..

Nu måste jag dra på mig kläder för en promenad och sen snygga till mig och handla.. jo för enda gången jag kan snygga till mig om dagarna är när jag får gå ut bland folk.. !

I´m yours.


Jag blir så less nu, att man orkar fjanta så! låt det vara bara om det är så jobbigt. sånt är livet.
och sluta ge någon dåligt samvete, att du orkar människa, du är inte så viktig som du tror,och våga inte på något sätt lämna det dåliga samvetet hos min kompis! in my ass att du ska ha stryk då. Jag tvekar inte att slå till om du har hjärta att göra illa..

sådär lite avreaktion också. har mer på lager åt en annan, men henne har jag bara en sak att fråga..
VAR ÄR RYNKORNA??!

Adios, nu ska jag ge mig och ta med maly i skogen.

Rudi! Stor kram till dig, vi hann ju inte säga hejdå igår.  ! Ha det!! pusekatt.

en månad kompis!

camilliluh, ringer snart!

jag och margit.
andreas och anna!!
Ponta och anna. och jag har mixtrat med nykameran.
Badtunnebad i läde i fredags. hur skönt som helst. maggan,jag,ida,katti och irene i framgrunden(?)
Världens goaste Sliiina.
Nykter,nyktrare,nyktrast?
Riktiga kompisar har kuuuuuul!
Cans-drinkarna i lördags, malin o emilia dissade lite och yrkade på spyasmak, jag tyckte det va helt ok. iofs så gick de ner för oss alla utan större beklagan.
Sötaste kusinbarnet Isac! kalas i söndags.. som jag tyvärr glömt och söp på som ett annat bänkfyllo på lördagen. sry sötnos.


Nu går jag..

Kommentarer
Postat av: rudi

förlåt att jag inte ringde igår:( dåligt samvete, men filmen drog ut på tiden.. hoppas vi ses snart igen:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback