Smidjegrav

Smidjegrav vår allas fm mattsons arena levde som aldrig förr i en timme ikväll.
Cans kören nästan fyllde hallen och den faktiskt kokade ikväll, jag har aldrig sett publiken klappa händerna sådär. Var dock inte nog enligt min mening ,men så klassar inte jag mig som riktigt moring heller när det kommer till att tjoa och stoja. För moringar är sämst på att stoja och synas. Det verkar vara så pinsamt att vara någon här..
jaja, nog med det. Canskören var grymma! Det var så kul att se dom live efter alla program!

Så jag ska försöka få tag i margit nu om inte hon juckar som bara hon kan.. man vet aldrig! är man sådär kär så..
Ja sånt vet ju inte jag något om såklart, så de kanske bara dricker te..

Ska försöka sluta svettas nu och göra nå. sätta min fula telefon på laddning och dra på tvn i hopp om att någon snart hör av sig.

Sen film i orsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback