upprörd.

Jag är helt upprörd över knarkrörelsen i mora. jag har alltid haft så höga tankar om min fina lilla stad, jag har aldrig varit i närheten av droger på något sätt alls! aldrig hört talas om det förrän nu i princip. Idag har varit som nån internationell knarkdag för mig! En bekant har åkt fast för cannabisodling i sitt hem, en vän har visat sig hålla på med saker jag verkligen inte trodde. Jag har varit så besviken idag att jag bara helt tappade lusten att göra något.

Och det känns som att jag är den enda som är upprörd över droger.. känns precis som i the truman show när han plötsligt får allt kastat i ansiktet om en hel värld han inte visste om. Så känner jag nu. Jag är besviken och chockad. nästan mer chockad över att jag verkar vara den enda som ser detta allvarligt.
Tycker absolut inte det går att jämföra med något som är lagligt som alkohol, det ger också skador det är klart. Men det är på annat sätt, det är så mkt värre att det för det första är olagligt och sen att det ger tyngre skador.

visst jag vet inte mkt om droger, och det är jag glad för. Har alltid sagt att om jag har någon vän som håller på så är det självklart ingen vän längre.. vem vill beblanda sig med de som röker på, snortar el vad sjuttsingen allt kallas i den kretsen.

nej jag är helt upprörd ikväll. jag trodde verkligen inte detta! det känns verkligen som att en helt ny stad öppnades ikväll, och jag gillar verkligen inte det jag fått höra..

Är det jag som är gammalmodig och tycker att det bara är skit, el har jag något rätt i vad jag menar?
jag blev så besviken när jag fick reda på detta idag att jag kände tårar nedför kinden.. jag är absolut ingen tönt för att jag tycker såhär! men är det verkligen så att det är mer "okej" med droger idag?!

Helt sjuuuukt. det får mig att vilja åka härifrån.. det här är inte den fina by jag växte upp i! kalla mig naiv och blåögd men jag har aldrig nånsin haft kontakt med sånt här skit. aldrig, inte hört och aldrig sett. hjälp, vad händer.

jag må överreagera enligt vissa. men tänk.. gör jag verkligen det!?



På tal om något helt annat så har jag kommit på mig själv med att bete mig som ett svin! en player, lr vad kallas det när man är tjej, hora?
nej så farligt är det inte, men jag är inte en bra emelie ikväll...

Jag saknar rudi, hon vet jag blir lika upprörd som mig!

lär sova nu, om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag håller fullt med dig. right on E!

2008-05-10 @ 09:44:46
Postat av: Camilla

Fullt ut håller jag me dej! Alkohol är en sak, droger en annan. Usch ja.. Nej tacka vet jag (lite) alkohol å snus ;)

Jag hör alla dessa underbara ljud som når mitt fönster från vägen!! V8, mums. Tror du jag kommer njuta ikväll?!?! :D

Puss.

2008-05-10 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback