Ny i stan.

Nu har vi flyttat och fått det riktigt fint i vårt hem! Det är så härligt att äntligen vara här. skönt att ha sitt eget. ta egna beslut och göra sina egna misstag.
nu håller vi bara tummarna för jobb. ska ta ett ryck här i dagarna och gå till bilioteket och skriva ut cvn och gå runt med.

Ska lägga ut bilder på vårt fina hem sen.

annars går det bra för oss.
Träffade emilias spanien-bettan igår och fikade.
Nästa helg är det bestämt att det ska bli en inflyttningsfest här. så, välkomna ner! nu i helgen ska vi nog försöka oss ut i Örebros uteliv på egen hand. Det återstår att se hur det går!

Det saknas och längtas från min sida, men lyckan här väger tyngre nu! Vi har det så bra jag och kompis!

Pusskram.

Kommentarer
Postat av: Em

WOHO! Jag skulle egentligen till Örebro i helgen, men jag tror att Niclas åker till Mora istället.. Kommer och hälsar på någon annan gång, jag lovar!!<3 Hoppas ni har det underbart ^^

Postat av: Em

Söto :D kolla min blogg. du är utmanad ^^

http://emmavestergaard.blogg.se/2008/november/7-saker-om-mig-sjalv.html

2008-11-06 @ 00:17:43
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback