Örebro so far.

vi har en ku l längehet, iaf ett kul läge på lägenheten. Vi har span på Kalsongmannen. och flera tjejer.. men det är inte lika roligt som att se kalsongmannen i bara överkroppen..
Husen ligger rätt nära här så det är riktigt bra insikt.. och utsikt! spännande...
Vi gör liksom inte så mkt annat.
Idag tog vi tag i saker o ting iofs och drog till bibblan och skrev ut CV och personligt brev. Nu ska det bara kopieras och delas ut ! Vi skulle kopiera också.. men 5 kopior skulle kosta 20 kr! ! skandal tyckte vi och nu ska ja mejla det till fredrik och se om han kan skriva ut massor åt oss och skicka ner.. katastrof.

Nu diskar min sambolia,sambomilia kanske låter bättre... ja, hon diskar iaf.
jag lagade maten. fiskpinnar med mos. hemlagat mos!

Idag har vi även besökt bolaget. kuuuul.. det var jobbigt med folk så det blev något stressartat besök, men trot el ej vi kom iaf ut med två påsar. tjo, för imorn blir det parteeeei! iofs bara jag och kompis... men fest iaf! vi kanske kan ragga upp någon i grannhuset.


Ikväll blir det nog troligen någon kass romantiskt komedi på tv och kanske ett glas rött.

Rudi- Lycka till i helgen med dejten! Vi saknar dig.


Den 29e blir det party i Mora iaf. med moder Björck och moder Eriksson.




Nu börjar min diskare bli klar i köket!

puss


oooh! jag vann 50 kr på en triss idag! framgång i karriären som miljonärska!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va glad att ni har en Kalsongman som bara visar en bar överkropp!! :)

2008-11-08 @ 12:06:18
Postat av: Em

Hhaha ni verkar ha roligt i alla fall ^^

Få se nu.. Jag funderade på att åka upp den 14:e :D Va gör ni då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback