SushiFredag.

Ikväll är det dags för SushiPremiär för mig. Det är med spänning och förväntan jag tänker på kvällen ..

Igår drog vi på stan, jag träffade Catrin på Clarion för ett litet möte. De har som alla andra, INGA JOBB för tillfället... Men hon var en väldigt trevlig tjej, hon ska iaf kolla med sina högre uppsatta om jag kan bli extra iaf. alltid något.
Sökte också jobb på en möbelaffär i Kumla, detär ca 40 min dit med buss. men det kan jag ta. är ju van från gbg.
Vi varockså på bibliokteket och lånade två böcker var. Läser en nu av - Kuklarz. japp, han heter så i efternamn.
En riktigt rolig bok, men jag har kommit underfund med att jag inte kan skratta när ja läser en bok.. jag kan fälla en tår, men skratta har jag svårt för..

Inatt hade jag ännu en mardröm, jag och emilia blev osams och flyttade hem igen.. det var en riktigt jobbig dröm för jag hade gjort något dumt och mitt samvete inatt har gjort så ont, jag har till och med gråtit. nej det var hemskt alltså.
:)

Idag bara regnar det här.. Vi har nog flyttat fel alltså..
Men vi har det fint här iaf.

Borde ta oss att handla lite. jag behöver blomkål!! jag har en fling med blomkål these days. det är såjäkla gott!!
Gjorde en god grönsaksgryta med bacon häromdagen, med ris. den gillade jag.

Nu måste jag ta en macka..


Kommentarer
Postat av: Maggan

Inge stålars denna helg, men kommer snart å hälsar på:)

2008-11-14 @ 15:17:34
Postat av: Emma

Haha du är så rolig :D



Jobbig dröm :( Hoppas det inte händer på riktigt. Peppar peppar..



Är du med på nyår också? :D

Postat av: Ankipa

blomkål?? ;-) rolig du stumpan. puss puss puss på nosen

2008-11-15 @ 11:51:58
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Ankipa

hur var sushin!?? puss puss puss puss puss puss puss puss.

2008-11-16 @ 19:01:34
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Camilla

Undrar samma som Annika, hur va sushin?

De är verkligen nära nu! Idag blev vi "klara"! Får väl se va som sägs på handledningen bara..

Ta hand om dej!! Kraaam

2008-11-18 @ 16:11:01
Postat av: Ankipa

Hahahahaha Empa min vän! Trodde du att jag skulle ha håret så där?? (bild;jägarfruga) Jag hade ju gjort små knorrar jag skulle släppa ut så det blev lockigt! Hahaha du är så söt ;-) Jag blir glad när du läser min blogg och skriver till mig, för jag saknar dig!! PUSS

2008-11-22 @ 10:11:42
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Em

Ja tack detsamma :) Jag hade roligt ändå. Blöta fötter var waaaay värre än katter ><

2008-12-02 @ 14:50:47
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ringde ju dej igår men du ville inte prata me mej å inte ringde du upp heller.. :( Men vi hörs en annan dag! puss

2008-12-02 @ 17:13:35
Postat av: Em

haha sluta XD Tack i alla fall ^^ klart jag ska vara med på talangjakt :P full som en kastrull XD

2008-12-03 @ 22:08:33
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback