Adressandring.se

Har just adressändrat mig själv.. är snart Örebrobo på riktigt.. det är sjukt för jag fattar inget än.
Jag ska flytta, få egen lägenhet med kompis utan mor och far och bror . göra preciiiis vad jag vill .
Det kommer bli så jäkla kul. Håller tummarna för bra jobb också.

Woho!!
Spänning.


Sitter o jobbar idag med. Ja, jag sitter o jobbar.. det har varit tyst här sen kl två. har inte gjort många knop.

Hoppas att någon kommer förbi på besök snart.

Kontraktet är påskrivet och ligger snart på Christinas skrivbord.


Nu ska jag sitta här och se ut på det fina vädret och längta efter en dusch för mitt äckliga hår . . tralala..


Godkväll.


Kommentarer
Postat av: Em

Åh jag blir så avis ><

Jag hoppas jag får lika mycket tur som er när jag gått ut också :P

Postat av: cicci

Va roligt för dig min lilla kulla! =)

Håller tummarna för att du får ett jobb snabbt!

pussåkram!

2008-10-19 @ 18:30:49
URL: http://ciccililia.blogg.se/
Postat av: Em

Haha men ändå ^^ jag hoppas att jag får samma tur direkt när jag slutat ^^ :D haha



Jag längtar tills jag kommer och hälsar på er sen också :) Fan va roligt!!

2008-10-21 @ 15:49:19
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Ankipa

hej bruden. du jag kommer till mora nästa vecka, ska gå på modevisning på gösta, vill du gå med mig? 125 pix. puuusss

2008-10-23 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback