FredagEftermiddag.

Äntligen Helg igen.
och som kompis sa, att även fast man inte gör nå under veckorna så känns ändå helgen som el helg brukar kännas. Det blir ledigt och en helt annat känsla!
Jag sitter dock på jobbet ikväll.
Insåg just att jag inte har nå mat med mig... och det är ju ingen idé att utlysa något här heller då ingen kommer läsa min blogg förrän söndag tidigast då normala människor i min omgivning har tid att läsa om mitt just nu meningslösa och pengatomma liv..
Blev manad av soon-to-be-mamma Nina att uppdatera! så ok. Kan ju isf bara börja gratta dig min vän till magen!! :)

Själv har jag ingen framtid. Ja det känns liksom som allt tar slut snart. lr nej. det känns redan som allt är slut.
jag vet inte riktigt hur allt är.
Jag trivs bra här nu, igen. jag brukar göra det. men jag vet att stannar jag längre så kommer jag få panik över att inte gjort något i mitt liv. Vad är det man ska göra egentligen? Vad ska mätta mina panikkänslor?
kan det inte räcka med att trivas och ha jobb. här. går inte det?
jag vet varken ut eller in.
jag tycker mest att vi kan sänka pensionsåldern till 60 nu, då hade det nog lättat lite på jobbfronten. iaf för mig.. :)

mina dagar består mest av långa promenader, matlagning. BanditRock och tv-kvällar hos A.
jag är nöjd men jag vill ha något mer. jag behöver riktigt sysselsättning som ger mig pengar. pengar att kunna göra saker för. dra iväg på det jag vill och framförallt annat- LÄGENHET. jag orkar inte med att bo hemma!
För allt ska diskuteras och pratas sönder. allt ska tjatas in och i slutändan är det fortfarande jag som mår dåligt.. ännu sämre.

och nej, jag tänker inte åka till norge och jobba.
jag vill bli rockstjärna och bli känd!


men jag har faktiskt en plan.
jag har en riktigt bra plan, el plan är det väl inte. Men det är en Dröm som jag ska uppfylla! då är det kanske en plan ändå.
jag måste plugga först. sen ska planen skridas i verket!
Det kommer bli storslaget. och förhoppningsvis slår det in och slår hårt!

Men först ska jag imorn ha ett sånt där prat med mor o far om "min plan" .. bjäbba bjäbba .
21 år och helt jävla inlåst.

ska nog ställa in en turistsäng i andreas extra rum på skogsbacken och räkna mig som utflyttad hemifrån iaf.
hade nog blivit en schysst deal. jag hade fått knapra "kestin" hela dagarna tack vare katterna. men om jag städar,lagar mat och tvättar så tror jag det hade kunnat gå bra ! ;) får se om det bli aktuellt att lägga fram min idé nån dag!

Toodles. jag ska se om jag har lite jobb att göra.
btw så kommer min extramamma nu!

Kommentarer
Postat av: cicci

JA! det hade vart jättekul om du kom hit å mös med mig! Det blir mycke sånt nu när man e fattigstudent! Haha!

Saknar ju min lilla Kulla! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback