Jag gör bara som majsan..

1. Har du kysst nummer 7?
Baswood Mountain.. Long time ago på en tvättmaskin, tror en av oss var på fyllan o villan...
2. Brukar du va med nummer 19?
Emil Lindblom, Emilias 17åriga kusin.. vi brukar inte riktigt hänga nej.
3. Älskar du nummer 25?
Ingela Hem. Jag tycker mycket mycket om min extramamma!
4. Är nummer 21 din bästis?
Emma vestergaard. inte bästis men mycket god vän är hon lätt!
5. Är nummer 32 en sötnos?
Karin Dahl är en riktig sötnos tycker jag.
6. Gillar du nummer 16?
Devon min kusin, gillar henne skarpt!
7. Är nummer 12 bäst?
Ciccililia, bäst på sitt sätt! det duger väl :)
8. Min bror/syrra är nummer 29?
Nja, Jon är inte riktigt min bror, inte alls för den delen..
9. Var du med nr 22 idag?
Grönklitt. nope, inte träffat dom idag. aldrig träffat dom.
10. Nummer 5 går i samma klass som du?
Gick i samma klass som Anna, min anna! så det vart ju ett rätt där!
11. Nummer 34 har likadan mobil som du?
Lillebror och jag har haft likadana mobiler, men inte nu.
12. Sista numret är sämst?
Åsa toregard, inte är då hon sämst iaf.
- vem ringde dig senast?
Kompis! Emilia alltså.

vem är den 17 i din kontakt lista?
Emelie G-T

den 10;onde?
Camilla Norge
den 24;e?
Ingela
den 39;onde?
Lill-Emma.

har du ditt eget nummer insatt på mobilen?
Nej! haha, men jag har mitt eget namn på msn! Stööört, japp!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va e det här?! Kul att man fick va med på ett litet hörn iaf! ;)

Hoppas allt går bra med flyttpackandet. :)

Pussåkram!

Postat av: Em

Haha jag har också addat mig själv på msn XD

Och du är en kär vän du med, emelie ^^

Jag är fett på kareoke-bar!! Fyfan va roligt :D

XD

2008-10-24 @ 15:00:49
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Anno0o~

måste ha 9c återträff snart ju ;D

2008-10-24 @ 17:52:47
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: GT

Nummer 17 var inte dåligt! :)

Instämmer med Anna, återträff absolut! jag tror jag har kvar lakanet... ;)

2008-11-09 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback