Onsdag mitt i veckan.


Det är onsdag igen. undra hur många gånger det varit onsdag egentligen?.. när kom man egentligen på det här med vad dagarna skulle heta och vilken som var vilken och så...jaja, det är ju som det är och det funkar ju!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. kan inte skriva så mkt förrän jag vet mer. det är lite på G nu iaf. Så vi håller tummarna...
Idag är det grått ute .. men funderar på att kratta löv kanske. alla har dock inte fallit, men det ger mig lite att göra iaf.
har inte så många måsten idag faktiskt. Camilla kommer hem om någon timme. så ja hoppas att det kanske blir lite hårfärgning! Sen är det VIPkväll på Cubus med kompis.(änliten börjar mitt liv låta som BB´s.... lr inte.. )

I Wanna be bobbys girl, I wanna be bobbys girl... thats the most important thing för me...

Har en liten grej för Tracy ullman just nu, lyssnar på skivan dagligen när jag donar hemma! eller så blir det Amy macdonald.

Bobbys Girl... I wanna be Bobbys girl...

Ja, min ena halsmandel är  ju uppsvullen också, det gör ont . men det skulle vara fan om jag skulle bli dålig nu, när det är planerat heldag på lördag. bil och skogspartaj. Det blir en riktigt lantishelg! och jag gillart.
Och så hoppas jag att grövelsjön blir av med tjejerna! Nu går det tyvärr inte att lova något ännu... men jag hoppas. och vill! men nu måste jobb gå i första hand känner jag. Tvunget om man har räkningar att betala... soooon.. kanske..

You broke my heart in seventeen places....

Dags att göra något idag också kanske. Tracy har inte förmågan att underhålla mig mkt längre till nu.
Well,Jag är iaf snygg!
17 maj, going strong!

Toodles!


Kommentarer
Postat av: camilla

jo!! du måse lova grövelsjön!

Postat av: Em.

Fan funderar på att ta bort mina halsmadlar >< de är spruckna och celler som liknar var ramlar ut typ :(

2008-10-09 @ 13:18:44
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Anno0o~

fan BB-mli ;) jag fick ingen VIP inbjudan! Miss you my girl!!! Måste verkligen ses snart! För längesen huhuhuhu

2008-10-14 @ 17:25:02
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback