avrundning.

So far so god. men so far. . oh my god! Jag har inte gjort många knop och verkligen inget viktigt idag. Tur att jag inte tog på mig mina glasögon ( som jag iofs hade behövt nu när jag känner att det börjar kännas i ögonen.. ) imorse som ja tänkte,för nå viktigt har jag inte åstadkommit alls.
två blogginlägg på en dag, på 6 tim. inte dåligt fröken björck.
vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min eftermiddag. promenad på 20.000 steg var utlovat efter alldeles för mkt skitsnack igår.. nu är också film och massa att stoppa i munnen-mat också inbokat. sen har vi ju också One Tree Hill som börjar på idag helt fel tid tycker jag. hinner inte med en 20,000 stegs promenad innan.. och efter är det ju mörkt. kanske kan satsa på det imorn förmiddag istället. ja. så gör jag. ja.
eftermiddag får se ut som så- hem kl två, kanske sova lite, ner på åhléns med emilias jacka(om mitt kära fyllo behagar vara pigg då) sen mat någonstans och så one tree hill och sen film med snacks! ja!  det blir bra.

wow, mina i-landsproblem måste slå de allra värsta problemen i alfabetet.
haha, på tal om i-landsproblem, hittade denna text på www.tjuvlyssnat.se

Två tjejer ~15 sitter och väntar på bussen.
Tjej 1: Det kliar på foten...
Tjej 2: Klia då!
Tjej 1: Jag gör ju det!
Tjej 2: Vilket Irlandsproblem.
Tjej 1: Eh, vad sa du?
Tjej 2: Ja, vilket Irlandsproblem.
Tjej 1: I-LANDSPROBLEM heter det!
Tjej 2: Ja ja, samma sak.

haha. Irlandsproblem!!! hahaha, jag har ett kul jobb. idag.

Snart kommer madde och sprider lite energi. jag ska nog diska min lunch nu medan banditrock spelas ur högtalarna.
toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback