BanditRock

Sitter på jobbet ikväll också och arbetar.
Men skjuter lite upp vad jag blivit tilldelad att göra idag, sortera alla vasaloppsbokningar i två pärmar. . det kommer ta lite tid, men det är bra att jag får något att göra.
Lyssnar på BanditRock och har det bra. vilket väder det är! Helt otroligt, en sån här vecka hade man velat spendera med lite goda vänner i en stuga i fjällen. En liten fjällvandring på en dag sen hem för att ta en välförtjänt dusch och laga någon god middag och dricka gott vin till. så mysigt.. det hade jag önskat nu, helt klart. med det här vädret skulle inget gå fel!

Åter till verkligenheten då.
Fortfarande inget napp i Örebro.. inget napp på nåt alls faktiskt!
What to do.

Nu ska jag sortera, sen fram med middagen, äta och sortera lite mer. .
Tråkigt för sen har jag inga mer tider..ja förräna 17,18,19 okt. och kankse 3 okt.

toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback