Godmorgon.

Och då menar jag verkligen Godmorgon.
Sån härlig morgon.
gick upp halv sex och duschade,gjorde mig fräsch och snygg för att dra iväg till jobbet! men först blev det en avstickare för att hämta min extra lillebror från efterfest och köra hem honom.
Men nu är jag på jobbet och har det bra, jag är pigg och har en sån där energikick av att det är sönda kl kvart över sju och jag är pigg,mår bra och är bara på bra humör! lyssnar på p3 och hör musik som påminner mig om mina ensamma dagar i göteborg. alltså jobbdagarna,timmen på vagnen mot jobbet,ångesten som fanns de sista månaderna. 

Hoppas jag kan få en rätt så lugn dag,lagom lugn att utforska internet..och lyssna på p3.
nya tröjor på jobbet också, snygga ena måste jag medge. polotopp? kan det kallas så.. ? om det kan så heter det så. svarta snygga.

nyduschad,lycklig,sprudlande och snygg! damn hur bra får man må?


insåg just att om det blir lugnt idag så kommer det bli fler inlägg. idag är det synd att man inte var framgångsrik bloggare!
det är morgondimma ute också. förstå vilken skön höstmorgon!

Godmorgon min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback