Kapsylskada

Tredje gången jag på ett snitsigt sätt försökte öppna en flaska med kapsyl,och denna gång slutade också med ett blodigt finger.
Idag,en vanlig dag. gick en timme med maly på förmiddagen och duschade för att sen sova en liten stund framför tvn.
Nu har jag tänkt att börja laga middag åt familjen. köttfärssås med mos i ugnen. såg något recept i en tidning.
Annars har jag inte mkt planerat för kvällen, lär väl bli en till promenad troilgen. stegräknaren är bara på ca 8000 steg just nu.
Och såklart outsiders ikväll på kanal5 eftersom min vän Anna är med i kvällens program. på något sätt. Vi har ju alltid vetat att det är nåååågot fel på den kvinnan! ;)puss anna.
Dags för matlagning.


Auf Wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Anno0o~

MLI! Sluta vara så seg med uppdatering =) Uppdatera nu =)



PUUSSS GUMMAN

Postat av: camilla

haaaalllååå du sa att du skulle uppdatera i måndags! latmask!

2008-09-18 @ 19:59:09
URL: http://rudi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback