påtryck

Genom påtryck från mina säkert största bloggfans så ska jag nu uppdatera läget lite.
Jag mår som en liten bomullstuss dränkt i aceton, rätt illa.. lr jag ska nog heller inte klaga så mkt.
Det som är jobbigt är den andra påtryckningen i min vardag. moder och fader björck.. Det är tjat var eviga dag och jobb och så vidare. jag gör liksom inget bra.. ger det mig någon påtryckning till mig själv och mitt jobbsökande..?
Jag behöver en stor dos entusiasm. jag behöver glädje och ett jobb. jag behöver kärlek och en lgh.
Tänk den dagen, en heltidslön in på kontot och en otroligt härlig och varm lägenhet att komma hem till i vinterkylan, till en kompis som dukat upp två glas rött, mer än så ska jag inte kräva av henne. jag har ändå lovat att sköta om maten till oss.

Jag längtar varje dag efter mitt egna.. jag längtar efter att bli behandlad som den 21åriga kvinna jag ändå är.
jag orkar inte vara lilla emelie som i familjens sällskap blir behandlad som 14 och även beter sig efter det.. för vad tror man, ett evigt tjat om min inkompetens gör mig iaf inte äldre. 
Det händer inte mkt i mitt liv nu, det är en vardag med två timmars promenad á 10000 steg och dammsugning som är min vardag, det är det jag gör varje dag. och så har jag blivit ett hopplöst "våra bästa år" - fan.. jag börjar mer o mer se mig som en tragisk en. 

Men vi kämpar och satsar jag och kompis. det ska gå! jag ser ju på oss hur vi bara försvinner som de lyckliga kompisarna vi nyss var till att förvandlas till lagom hopplösa och vardagstråkiga kompisarna.. vi behöver sysselsättning och lycka. (aka pengar.. )
min kompis är en duktig en, hon har iaf hittat ett projekt i form av renovering av en möbel. duktigt. jag harvar på med mina snart milslånga promenader som inte ger en gnutta resultat på valkarna.. vilket missöde..
Jag ska ta och skicka över lite bilder till fru V och sen bege mig mot Herr A och förtära en lagom fredagsmiddag i form av tacos!mer orkar inte den sura jag med idag. el sur, jag vet inte vad jag kallas idag.. bitter?arg. ja , jag ser inte glad ut idag iaf. ledsen för det kompis..

toodiloo.

Jag hoppas ni är nöjda över uppdateringen. se till att kommentera min olycka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback