Uppsalahelg.

Det var 20års fest på schemat i lördags i uppsala, så jag och emilia drog ner med volvon. Stannade i Leksand och åt då "Emil´s Thai" i Garsås var stängt.. (Mm jag vet.. emils thai. hur fel kan det bli?!)och i insjön för att inhandla cd-fodral..
Stannade i Blge för lite skokikning. men sen var vi på väg.
Blev en lugn fredag framför tvn.
lördagen startade på systembolaget :) premiär för Malin.
drog en vända på stan så allas partyoutfit blev komplett!
Sen blev det såklart Tårta, det var ju kalasdag!! Men efter det så fick vi äntligen åka hem och göra oss snygga och dricka alkohol..
Tillbaka till Lokalen för partajet! Blev ett 20-tal människor efter ett tag, riktigt trevligt.
men.. musiken SÖG! jag kan verkligen inte med den musiken.. typ hiphop el liknande. iaf helt utan melodi!
det var ju inte mitt kalas så jag fick inte bestämma. hade ju gärna dragit på någon grym hårdrockslåt eller en trallig schlager!meeen.. sån e jag.. bara jag var sån i lördags:)
det var kul iaf! gick på ett uteställe med världens sämsta service! otrevlig personal som tusan, så här ska nog skickas iväg ett argt mejl eller så.
WTF, vad ska ja annars göra under  mina arbetslösa dagar?
;)
Nu ska jag se lite mer tv och sen dra till min andra kompis. min tvkompis!
Toodles.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Men de fanns ju bästa intro låten ju?? ;)

2008-10-01 @ 12:06:51
Postat av: camilla

Klart jag ska säga till.. men kommer ju inte få övertidspengarna förrens nästa lön då så blir ju svårt o få råd med vinter däckena jag måste köpa denna månad då.. men det fixar sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback