Larz-Kristerz och Rolandz!

Tänkte mest lägga upp bilder från den senaste veckan!
Träffade mina brudar förra tisdagen och fikade lite.

Majsan var nysnygg i håret!  Lisa var som alltid på humör! och Anna var totalt slut den dagen!


Så var det Fredag och vi drog än en gång fram grillen på gatan och drog ihop ett gäng.




Efter ett tag kommer granntanten med ett "klur" till oss. och en belöning fanns också underströk hon!
Jag och Stenberg gissade rätt och vann belöning....
BLOODY MARY!





Sen blev det lördag och dags för fest!
Det började med caterad mat hem till hållbusvägen och massa goda skratt innan vi drog vidare till älvdalen!

Agnes satt mest i lövhög och myste.

Sen blev det fest!


Bara för att jag och Emma vågar!



Avslutar med en idolbild!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, det är riktigt skönt tycker jag, dock vet jag inte än vad mitt riktiga mål är, men åt vilket håll jag ska vet jag iaf.. ;) Tack så jätte mycket, vet hur det är, är nagelbitare själv så.. :P

Postat av: maggie

babe! uppdateringsdax!!! PUSS

2009-05-21 @ 16:21:11
URL: http://frokenmaggie.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback