Springtime.

Vilket vårväder det är idag.
Åkte med mamma och maly upp till daddbo idag för att njuta i solen med familjen. momma Karin,Moster anna-greta(mormors syster) och per kom upp och tillslut pappsen. åt spenatsoppa först, sen blev det grillning.
nu har jag kommit hem och älsklingen for iväg för att dona med något inför kalaset!

Hanna var här förra helgen! Så jädrans kul att träffas igen efter så lång tid. Vi var upp till grönklitt och gick en promenad. var ut till nusnäs och kollade på dalahästtillverkningen och badade tunna! =) hade en så otroligt rolig lördag!
Jag,Andreas,Hanna och Djäken spelade charader på förfesten, vilken succé!
 mitt bästa lördagshäng!

Sen blev det wasastugan och hanna visade vart skåpet skulle stå!



Kl ett var vi klädda i bikini eller jofaställ och satt i tunnan och myste! :)
En toppenlördag. längesen jag skrattade så alltså!
TACK Hanna för helgen! kom snart igen.


Idag i Daddbo var det bara så otroligt härligt!


Paradiset!                         Världens goaste mormor med syster.                     




Nu ska jag dra iväg och posta ett brev till min göteborgska! och köpa lite,bara lite påskgodis!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder =)

Postat av: Ankipa

Jag saknar dig min tös! Tänk vad glad jag skulle bli om du ska på WASA i helgen! Eller ska ni till untorp som vanligt?? ;-) Häng på och skaka rumpa med mig istället. PUSS

2009-04-09 @ 14:47:47
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback